PaderPengubah jenis kering 1250kvaKekuatan hasil

  • masa pelepasan:2022-10-22 13:47:29
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:211
  • Penerangan pantas:

    Pader,PaderImpedansi pengubah kuasa,Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan staf operasi di lokasi

Kandungan artikel
PaderImpedansi pengubah kuasa,

Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

PaderMod perlindungan bagi pemilihan jenis pengubah ujian jenis kering

Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

LubaoPenukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

Pembuat pengubah kuasa

Akhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.


PaderPengubah jenis kering 1250kvaKekuatan hasil



Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.

Pasar pengubah dalaman lambat

Dalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

penyelamatan peralatanJika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh,PaderKehilangan piawai pengubah jenis kering, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Bunyi dalam kes kegagalan fasa


PaderPengubah jenis kering 1250kvaKekuatan hasil



Pengubah kuasa

Petikan terakhirPemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu,PaderPengubah kuasa jenis minyak, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

Sebenarnya, selain dari aplikasi Biro Kewangan, industri telah cuba untuk membentuk dan meningkatkan komoditi pengubah menurut spesifikasi, untuk mempromosikan peningkatan aras konsumsi tenaga komoditi pengubah.

Bunyi pengubah jenis kering berasal dari

PaderBagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

Penghakiman cacat pengubah kuasa

PaderMaklumat produk lain
  • Belo HorizonteMesin pembukaan hidraulik besarPelarasan jurang unit sesuai

    Belo HorizonteMesin pembukaan hidraulik besarPelarasan jurang unit sesuai

  • Al FallujahPengubah minyak terjun 1600KVATindakan privasi apa yang termasuk

    Al FallujahPengubah minyak terjun 1600KVATindakan privasi apa yang termasuk

  • AntwerpHarga trak lift platform hidraulikSalah satu faktor yang mempengaruhi kebolehpercayaan presta

    AntwerpHarga trak lift platform hidraulikSalah satu faktor yang mempengaruhi kebolehpercayaan presta

  • AntwerpJembatan penerbangan hidraulik bergerakTawaran baru

    AntwerpJembatan penerbangan hidraulik bergerakTawaran baru

  • TampaRampa Lantai MudahPengeluaran syarikat

    TampaRampa Lantai MudahPengeluaran syarikat

  • TampaPlatform mengangkat liga aluminium empat pilarCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyej

    TampaPlatform mengangkat liga aluminium empat pilarCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyej

  • TampaMesin pembukaan lembaran automatikApakah punca kesan buruk?

    TampaMesin pembukaan lembaran automatikApakah punca kesan buruk?

  • Sebagai SamawahPengubah minyak terjun 2500kVAAdakah ubah bentuk adalah penyebab kebisingan yang diha

    Sebagai SamawahPengubah minyak terjun 2500kVAAdakah ubah bentuk adalah penyebab kebisingan yang diha

  • segera:Peringatan: Maklumat PaderPengubah jenis kering 1250kvaKekuatan hasil memberi anda PaderPengubah jenis kering 1250kvaKekuatan hasil oleh syarikat kami, perkhidmatan PaderPengubah jenis kering 1250kvaKekuatan hasil dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk PaderPengubah jenis kering 1250kvaKekuatan hasil, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian PaderPengubah jenis kering 1250kvaKekuatan hasil. PaderPengubah jenis kering 1250kvaKekuatan hasil di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di PaderPengubah jenis kering 1250kvaKekuatan hasil, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!